12 Mart 2016 Cumartesi

Hiren Trip -Manga Yorumu







HİREN TRİP

KONUSU

Birinci sınıf öğrencisi ve bir mangaka olmayı hedefleyen Miu gizli bir yanı bulunan öğrenci kurulu başkanıyla tanışır. Havalı ama sessiz başkan tarafından itilip kakılırken Miu’nun fırtınalı okul hayatının perdeleri aralanır.


YORUMU
   Hiren Trip, 8 bölümcük kısa bir mangadır. Güzel bir mangaydı ben beğendim. Konusundan bahsedeyim biraz. Ana karakterimiz Miu; okul başkanı, kendinden büyük, yakışıklı Kousei'ye aşık olur. Kousei başta kızı tersler falan ama sonunda kıza birdenbire çıkma teklifi eder. Burada ben şaşırmıştım ama Kousei'nin ne ayak olduğu son bölümlerde ortaya çıktı. Bu arada Miu mangaka olmayı hedefliyor, abisi de yazar. Miu'nun abisi Kousei'nin üvey ablasıyla çıkıyor. Kousei de bunu bildiğinden Miu'ya çıkma teklif ediyor. Bunu söylediği zaman az sövmemiştim Kousei'ye. İlk defa manganın erkek karakterini sevmedim. Üvey ablasına aşık olduğu için saçma bir takıntı olayı vardı Miu'yu peşinden koşturdu ama sonunda yola geldi.
    Öğrenci Konseyi'nin diğer iki üyesi Luna ve Hinata da çok tatlılardı. Son bölümde sevgili oldular. Aşağıdaki sahne favorim.






  Manganın bitişinde birkaç yıl sonraki hayatlarını gösterdiler. O bölüm çok şekerdi.

  Bence güzeldi. Kısaydı, sakindi, hoştu. Çerezlik okuyabileceğiniz mangalardandır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder