18 Mart 2016 Cuma

16 Life -Manga Yorumu


16 LİFE


KONUSU

Saya sıradan, uyuşuk bir lise öğrencisidir. Bir gün karaokede heyecanlı bir şekilde en sevdiği sanatçı Takase Kazuki’nin şarkısını söylerken, Takase Kazuki’nin kendisi de onu seyretmektedir.

YORUMU

   Bu manga da kısacık bir mangadır. 11 bölümden oluşuyor. Son günlerde hep boş zamanlarda okuduğum kısa mangalara kısa kısa yorum yapıp geçiyorum. Bu manga da hastanede sıra beklerken sıkılıp bir kaç saatte bitirdiğim bir mangadır. Biliyorum hep shoujo, kısa mangalar falan yorumluyorum bu aralar çünkü bugünlerde o kadar üşengecim ki yatağımdan çıkamıyorum. Neyse size manganın konusundan bahsedeyim. Mangamızın konusu çok ilgi çekici. Sıradan liseli bir kızın yakışıklı, eski rock grubu üyesi bir yapımcı tarafından keşfedilmesiyle başlıyor olaylar. Kızla çocuk birbirine bir şeyler hissediyor.Kız çıkış yapıyor falan çocukla dedikoduları çıkıyor. Kızın geleceği mahvolmasın diye kıza yalan söyleyip onu terk ediyor. Sonra tabi mutlu son...
    Bence konusu güzeldi ben böyle keşfedilme işlerini severim fakat çizimlerin gözleri çok büyüktü. Ben böyle gözlerden gerçekten hiç hoşlanmıyorum neden bilmiyorum ama batıyor sanki.
   Böyle, kısacık bir yorum oldu. Bir daha ki yorumda buluşmak üzere ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder